Regulator, alternator Marire poza

Regulator, alternator

OEM: 2390019
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Restrictiile producatorului
BOSCH
Dimanetru suport [mm]
28
Tip alternator
Regulator alternator, reglare negativa
Voltaj [V]
24
Tensiune de lucru [V]
28
Numar generator
Am KFZ ermitteln!
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
DAF
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
OEM
NISSAN
VOLVO
VOLVO
MONARK
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
OEM
KHD
DEUTZ-FAHR
KHD
DEUTZ-FAHR
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
VOLVO
SCANIA
VOLVO
HITACHI
KHD
DEUTZ-FAHR
KHD
DEUTZ-FAHR
OEM
OEM
SCANIA
DAF
VOLVO
OEM
SCANIA
LUCAS
BOSCH
OEM
OEM
DAF
VOLVO
PERKINS
AUDI
CATERPILLAR
SCANIA
DAF
VOLVO
HERTH+BUSS ELPARTS
OEM
CUMMINS
CUMMINS
RENAULT TRUCKS
LIEBHERR
OEM
LIEBHERR
OEM
HELLA
FORD
STEYR
VOLVO
VOLVO
VAG
VOLVO
VOLVO
VOLVO
DAF
VOLVO
OEM
KÄSSBOHRER
KÄSSBOHRER
FIAT
FIAT
IVECO
IVECO
MAGIRUS-DEUTZ
DEUTZ-FAHR
KHD
DEUTZ-FAHR
FIAT
IVECO
MONARK
MONARK
VALMET
VOLVO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
IVECO
MAGIRUS-DEUTZ
DEUTZ-FAHR
MAGNETI MARELLI
DAF
VOLVO
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
POCLAIN
OEM
FORD
OEM
OEM
OEM
LUCAS
OEM
OEM
WAGNER
OEM

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.