pompa apa Marire poza

pompa apa

OEM: 15947
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Articol extins/Info extins
cu etansare
Greutate (în kg)
1,005
Atentie la informatii de service
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
KWP
AIRTEX
KRAFT AUTOMOTIVE
OEM
MAPCO
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
METELLI
VOLVO
VOLVO
VOLVO
VOLVO
VOLVO
VOLVO
METELLI
METELLI
METELLI
METELLI
CAR
KAGER
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
SASIC
JP GROUP
JP GROUP
MAXGEAR
KOLBENSCHMIDT
VALEO
MEYLE
INA
SWAG
SPIDAN
RUVILLE
CIFAM
AQUAPLUS
AQUAPLUS
TRISCAN
TRISCAN
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
GK
AUTEX
LASO
DENCKERMANN
DENCKERMANN
OPTIMAL
OPTIMAL
BORG & BECK
BORG & BECK
BORG & BECK
BGA
BGA
THERMOTEC
COMLINE
FIRST LINE
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
FENOX
Saleri SIL
KEY PARTS
GRAF
GRAF
GRAF
GRAF
KWP
KWP
KWP
KWP
LUCAS ENGINE DRIVE
HEPU
IPD
BUGATTI
BUGATTI
GRAF
GGT
Saleri SIL
Saleri SIL
HEPU
HEPU
PROTECHNIC
PATRON
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
DOLZ
VAICO
SKF
OPEN PARTS
HUTCHINSON
GATES
LPR
OPTIBELT
DELPHI
CONTITECH
FAI AutoParts
AUTLOG
VAN HECK
AUTOTEAM
CALIBER
KM International
AISIN
AISIN

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.