Set saboti frana Marire poza

Set saboti frana

OEM: 60 93 7235
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Latime [mm]
38
Diametru interior [mm]
17,46
Diametru exterior
203
Specificatii de asamblare
preasamblat
Articol extins/Info extins
cu material aditional
Articol extins/Info extins
cu acceasorii
Articol extins/Info extins
cu cilindru receptor frâna
Partea de montare
puntea spate
Greutate (în kg)
2,710
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
BOSCH
BSF
BSF
A.B.S.
fri.tech.
ZIMMERMANN
RAICAM
FEBI BILSTEIN
BENDIX
STOP
BENDIX
STOP
GIRLING
VALEO
RENAULT
DACIA
OEM
TRUSTING
BSF
RAICAM
BSF
RENAULT
DACIA
RENAULT
DACIA
RENAULT
DACIA
ICER
ICER
ICER
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
A.B.S.
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
BORG & BECK
OPTIMAL
OPTIMAL
FERODO
BREMSI
TRW
BREMBO
PAGID
BREMBO
DELPHI
METZGER
MINTEX
MINTEX
MINTEX
MINTEX
MINTEX
MINTEX
MINTEX
MINTEX
MINTEX
MINTEX
MINTEX
LPR
KAWE
LPR
MGA
PAGID
PAGID
PAGID
PAGID
PAGID
PAGID
PAGID
PAGID
PAGID
PAGID
RAICAM
FTE

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.