starter Marire poza

starter

OEM: CST15113GS
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tensiune [V]
12
Putere electromotor [kW]
2
Numar dinti
11
Directia de rotatie
rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm]
82,5
Numarul gaurilor de fixare
2
Numarul gaurilor filetate
2
Versiune
CST15113GS
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MAGNETI MARELLI
BOSCH
BOSCH
AD KÜHNER
AD KÜHNER
AD KÜHNER
EUROTEC
EUROTEC
HC-Cargo
EAI
MESSMER
MESSMER
ELSTOCK
ELSTOCK
ELSTOCK
ELSTOCK
DRI
DRI
DRI
CEVAM
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
CV PSH
SANDO
SANDO
VALEO
VALEO
FRIESEN
FRIESEN
HELLA
HELLA
HELLA
HELLA
EDR
EDR
MAGNETI MARELLI
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
AD
AINDE
AINDE
AINDE
AINDE
HOLGER CRISTIANSEN
HOLGER CRISTIANSEN
HOLGER CRISTIANSEN
CASCO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
DELCO REMY
DELCO REMY
DELCO REMY
UNIPOINT
UNIPOINT
LETRIKA
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
ERA Benelux
UNIPOINT
UNIPOINT

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.