starter Marire poza

starter

OEM: 42014590
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tensiune [V]
12
Putere electromotor [kW]
1,4
Numar dinti
9
Directia de rotatie
rotatie contrar acelor de ceasornic
Pozitie/Grade
re 55
Varianta starter
lagare individuale
Pas filet [mm]
62
Returnarea pieselor vechi nu este necesara
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
SPIDAN
DA SILVA
MAGNETI MARELLI
BOSCH
BOSCH
FARCOM
AD KÜHNER
EUROTEC
DELCO REMY
DELCO REMY
DELCO REMY
DELCO REMY
LETRIKA
EAI
UBD
SPIDAN
VALEO
VALEO
VALEO
PRESTOLITE ELECTRIC
ERA
MESSMER
CV PSH
ERA
ELSTOCK
DRI
QUINTON HAZELL
JP GROUP
CEVAM
ARTEC
OEM
VEMO
VALEO
VALEO
VALEO
ALANKO
VALEO
ARTEC
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
SANDO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
FRIESEN
QH Benelux
PowerMax
PowerMax
HELLA
HELLA
EDR
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
DELTA
ATL Autotechnik
DELTA
MAGNETI MARELLI
LETRIKA
AINDE
HC-PARTS
CASCO
DA SILVA
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
DELCO REMY
UNIPOINT
LETRIKA
DA SILVA
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
DA SILVA
MAGNETI MARELLI
PATRON
QUINTON HAZELL
HAVAM
WAIglobal
SNRA
VEMO
ERA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.