Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 30 91 1394
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime disc frâna [mm]
10
Janta, numar gauri
5
Diametru exterior
226
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Tip disc frâna
plin
Partea de montare
puntea spate
Greutate (în kg)
4,409
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
BREMBO
BOSCH
TOPRAN
FEBI BILSTEIN
MEYLE
MEYLE
JP GROUP
JP GROUP
CAR
METZGER
AP
LEMFÖRDER
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
MAXGEAR
E.T.F.
METELLI
FARCOM
MASTER-SPORT
AUTOMEGA
OEM
MAGNETI MARELLI
SEAT
MAGNETI MARELLI
KAGER
MAGNETI MARELLI
PILENGA
PAGID
PAGID
BENDIX
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
QH Benelux
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
GIRLING
STELLOX
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
KRAFT AUTOMOTIVE
METZGER
VILLAR
ICER
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
COMLINE
COMLINE
DENCKERMANN
BARUM
BORG & BECK
fri.tech.
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
DELPHI
RUVILLE
OPTIMAL
OPTIMAL
FTE
FTE
BRECO
ABE
SIMER
SIMER
WOKING
BREMSI
FERODO
FERODO
TRW
TRUSTING
Brake ENGINEERING
APEC braking
BOSCH
CAR
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
PATRON
PROTECHNIC
VAN HECK
ROTINGER
ROTINGER
FENOX
VAICO
LPR
LPR
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.