Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 100.1236.52
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
plin
Tip disc frâna
perforat
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Diametru exterior
230
Grosime [mm]
9
Grosime minima [mm]
7
Înaltime [mm]
40,6
Asezare gauri/numar gauri
6/5
Greutate (în kg)
2,62
Diametru asezare gauri -? 1 [mm]
100
Alezaj butuc -? [mm]
65
Nr. ABE (Germania)
KBA 60934
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
OEM
KAMOKA
TOPRAN
MALÒ
ASHUKI
MEYLE
MEYLE
PEX
PEX
CAR
AP
METZGER
AP
AP
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
FEBI BILSTEIN
VALEO
E.T.F.
VAG
NK
LEMFÖRDER
METELLI
FARCOM
KLAXCAR FRANCE
AUTOMEGA
SWAG
NK
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
PILENGA
BENDIX
JURID
STOP
JURID
EUROBRAKE
GIRLING
JP GROUP
VILLAR
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
ICER
CIFAM
TRISCAN
HELLA
HELLA PAGID
SASIC
TEXTAR
VEMA
LPR
LPR
ACDelco
COMLINE
DENCKERMANN
BARUM
BORG & BECK
DJ PARTS
FREMAX
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
KAWE
OPEN PARTS
DELPHI
FTE
FTE
OPTIMAL
OPTIMAL
BRECO
BRECO
ABE
SIMER
ROULUNDS BRAKING
WOKING
FERODO
TRUSTING
fri.tech.
TRW
GRAF
FIRST LINE
QH Benelux
CAR
MINTEX
PROTECHNIC
RAMEDER
VAICO
WAGNER
METZGER
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.