Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: J3315029
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
plin
Grosime disc frâna [mm]
10
Diametru [mm]
302
Numar gauri
5
Numar gauri 1
2
Numar gauri 2
1
Diametru interior [mm]
190
Grosime minima [mm]
8,4
Înaltime [mm]
58,6
Diametru butuc [mm]
80
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Incarcare date...
BREMBO
BREMBO
BOSCH
ITN
KAMOKA
CAR
A.P.
AP
A.P.
AP
CITROËN
PEUGEOT
A.B.S.
A.B.S.
E.T.F.
VALEO
NK
METELLI
MASTER-SPORT
MAPCO
FEBI BILSTEIN
VALEO
NK
MEYLE
MAGNETI MARELLI
KAGER
ATE
QUINTON HAZELL
JP GROUP
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
ZIMMERMANN
MITSUBISHI
MITSUBISHI
PAGID
BENDIX
JURID
PILENGA
GIRLING
GIRLING
SASIC
ASHIKA
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
JAPKO
CIFAM
SWAG
TRISCAN
TRISCAN
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
DENCKERMANN
BORG & BECK
DJ PARTS
FREMAX
QUINTON HAZELL
QH Benelux
OPEN PARTS
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FTE
BRECO
OPTIMAL
BRECO
ABE
ASHUKI
KAISHIN
WOKING
FERODO
FERODO
TRUSTING
fri.tech.
TRW
TRW
Brake ENGINEERING
JAPANPARTS
APEC braking
FIRST LINE
HP (ZEBRA)
CAR
OEM
LPR
SOLID AUTO (UK)
MINTEX
DON
NIPPARTS
NATIONAL
PATRON
PROTECHNIC
NiBK
ROTINGER
ROTINGER
STARMANN
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.