Cap de bara Marire poza

Cap de bara

OEM: FTR4120
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filet
cu filet pe stanga
Tip filet
cu filet interior
Dimensiune filet 1
M16x1.5
Incarcare date...
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
OCAP
OCAP
OCAP
OCAP
OPEL
VAUXHALL
OPEL
BENDIX
BENDIX
DAEWOO
AUTOMEGA
AUTOMEGA
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
PEX
PEX
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
MAPCO
MAPCO
TOPRAN
TOPRAN
TOPRAN
LEMFÖRDER
A.B.S.
CHEVROLET
DAEWOO
CHEVROLET
DAEWOO
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
VEMA
VEMA
OCAP
OCAP
OCAP
TRW
AUTOMEGA
OPEL
VAUXHALL
OPEL
DAEWOO
VEMO
VEMO
SWAG
TALOSA
KAGER
SPIDAN
SPIDAN
sbs
NK
sbs
METZGER
REDAELLI RICAMBI
METZGER
REDAELLI RICAMBI
MEYLE
MEYLE
DAEWOO
FRAP
FRAP
TRISCAN
TRISCAN
JP GROUP
JP GROUP
SASIC
SASIC
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
VAUXHALL
DAEWOO
GENERAL MOTORS
RTS
RTS
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
CHEVROLET
DAEWOO
DAEWOO
SIDEM
SIDEM
DITAS
DITAS
BLUE PRINT
BOGE
COMLINE
SOLID AUTO (UK)
NPS
MGA
MGA
MGA
MGA
OPTIMAL
OPTIMAL
FLENNOR
FLENNOR
OEM
OPTIMAL
UNIPART
IPS Parts
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
TRW
TRW
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MONROE
MONROE
MOPROD
ALFRED HEYD
ALFRED HEYD
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
SACHS
BIRTH
FAI AutoParts
KAVO PARTS
KAVO PARTS
DELPHI
JAPANPARTS
JAPANPARTS
UNIPART
VEMO
VAICO
VEMO
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MOTAQUIP
SIDEM

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.