Element filtrant uscator aer, compresor Marire poza

Element filtrant uscator aer, compresor

OEM: BK1432411AS
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Înaltime [mm]
165
Filet interior (mm)
M39x1,5
Culoare
negru
Diametru exterior
136
Tip filet
cu filet pe dreapta
Tip filtru
fara filtru coalescent
Diametru interior 1 [mm]
100
Diametru interior 2 [mm]
111
pana la presiunea de lucru [bar]
14
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
MEYLE
PE Automotive
PE Automotive
BOSCH
NEOPLAN
DT
ERF
DAF
DAF
SEDDON ATKINSON
IVECO
SAMPA
FEBI BILSTEIN
BENDIX
IVECO
VAG
VOLVO
VOLVO
KÖGEL
SCANIA
WABCO
WABCO
RENAULT TRUCKS
KOLBENSCHMIDT
KOLBENSCHMIDT
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
LIEBHERR
DAF
AUGER
IVECO
IVECO
EVOBUS
VOLVO
WIX FILTERS
MFILTER
UNICO FILTER
FILTRON
FLEETGUARD
KNECHT
MAHLE ORIGINAL
JOHN DEERE
LEYLAND
LEYLAND
BERGKRAFT
FRUEHAUF
BOSCH
OPTIMAL
KNORR-BREMSE
KNORR-BREMSE
KNORR-BREMSE
KNORR-BREMSE
KNORR-BREMSE
KNORR-BREMSE
KNORR-BREMSE
KNORR-BREMSE
ALCO FILTER
HENGST FILTER
MANN-FILTER
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.