Element filtrant uscator aer, compresor Marire poza

Element filtrant uscator aer, compresor

OEM: ZP 3010 A
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
135,5
Înaltime [mm]
163
Diametru simering [mm]
99
Diametru simering [mm]
109,5
Dimensiune filet
M 39 x 1.5
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
DAF
PETERS
PETERS
NEOPLAN
NEOPLAN
DT
FEBI BILSTEIN
SCANIA
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
DAF
JCB (BAMFORD)
IVECO
IVECO
BOSCH
UFI
KNORR-BREMSE
KNORR-BREMSE
IVECO
VAG
MONARK
DT
DT
WABCO
WABCO
WABCO
WABCO
WABCO
WABCO
WABCO
WABCO
WABCO
DT
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
IVECO
LIEBHERR
DAF
TEREX
FILTRON
STEYR
STEYR
IVECO
IVECO
KÄSSBOHRER
O & K
CROSLAND
TATRA
TECNOCAR
UNICO FILTER
FILTRON
FLEETGUARD
MAHLE FILTER
BALDWIN
LEYLAND
LEYLAND
BOSCH
CLEAN FILTERS
LAUTRETTE
BOSCH
COOPERSFIAAM FILTERS
KNORR-BREMSE
KNORR-BREMSE
KNORR-BREMSE
KNORR-BREMSE
KNORR-BREMSE
LUBERFINER
FILTRON
DONALDSON
FRAM
SOFIMA
ASAS
ALCO FILTER
SCT Germany
FORD
HENGST FILTER
KNECHT
MANN-FILTER
GUD FILTERS
FIL FILTER
OEM

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.