ulei de motor

ulei de motor

OEM: 1432
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip ambalaj
canistra
Capacitate [Litrii]
20
Clasa de vascozitate SAE
15W40
Specificatie
ACEA A2
Specificatie
ACEA B3
Specificatie
ACEA E2
Specificatie
API CF-4
Specificatie
API SJ
Specificatie
API CF
Indicatie producator
MAN 271
Indicatie producator
MIL-L 46152 D
Indicatie producator
MIL-L 2104 E
Indicatie producator
Volvo VDS
Indicatie producator
Allison C4
Indicatie producator
Caterpillar TO-2
Ulei recomandat de producator
MB 228.1
Ulei recomandat de producator
MTU Typ 1
Incarcare date...

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.