ulei de motor

ulei de motor

OEM: 3787
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip ambalaj
butoi
Capacitate [Litrii]
60
Clasa de vascozitate SAE
5W30
Specificatie
ACEA E6
Specificatie
ACEA E7
Specificatie
ACEA E9
Specificatie
API SN
Specificatie
API CJ-4
Specificatie
JASO DH-2
Indicatie producator
MAN M 3477
Indicatie producator
MAN M 3677
Indicatie producator
MB-Freigabe 228.51
Indicatie producator
Renault Trucks RLD-3
Indicatie producator
Renault Trucks RXD
Indicatie producator
Volvo VDS-4
Ulei recomandat de producator
Caterpillar ECF-3
Ulei recomandat de producator
Cummins CES 20081
Ulei recomandat de producator
Deutz DQC IV-10 LA
Ulei recomandat de producator
Mack EO-N Plus
Ulei recomandat de producator
Mack EO-M Plus
Ulei recomandat de producator
MAN M 3271-1
Ulei recomandat de producator
MB 228.31
Ulei recomandat de producator
MTU Typ 3.1
Ulei recomandat de producator
Renault Trucks RGD
Ulei recomandat de producator
Renault Trucks RLD
Ulei recomandat de producator
Renault Trucks RLD-2
Ulei recomandat de producator
Scania Low Ash
Ulei recomandat de producator
Volvo CNG
Ulei recomandat de producator
Volvo VDS-3
Incarcare date...

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.