termostat,lichid racire Marire poza

termostat,lichid racire

OEM: ADD69201
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Punct schimbare [°C]
88
Diametru [mm]
52
Greutate (în kg)
0,102
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
ASHUKI
DAIHATSU
DAIHATSU
HONDA
DAIHATSU
HONDA
DAIHATSU
HONDA
DAIHATSU
HONDA
DAIHATSU
HONDA
DAIHATSU
HONDA
MOTORAD
MOTORAD
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
MOTORAD
MTE-THOMSON
MTE-THOMSON
MEYLE
MAPCO
WAHLER
MTE-THOMSON
SASIC
ERA
ERA
ERA
ERA
MAGNETI MARELLI
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
FAE
FAE
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
STANDARD
FACET
HOFFER
WILMINK GROUP
HOFFER
WILMINK GROUP
VALEO
VALEO
VALEO
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
HELLA
SASIC
DAIHATSU
TOYOTA
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
SIDAT
FISPA
SIDAT
FISPA
OEM
BORG & BECK
BORG & BECK
BGA
BGA
BGA
ASHUKI
NPS
FIRST LINE
FIRST LINE
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
STANDARD
MDR
MDR
MDR
MDR
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
NPS
MALÒ
MALÒ
KAVO PARTS
KAVO PARTS
GATES
GATES
KAVO PARTS
CALORSTAT by Vernet
CALORSTAT by Vernet
FENOX
FENOX
FENOX
MAHLE FILTER
BEHR
MAHLE FILTER
BEHR
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
WILMINK GROUP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.