termostat,lichid racire SUZUKI 88C 1,3 SAMURAI/SWIFT 89- Marire poza

termostat,lichid racire SUZUKI 88C 1,3 SAMURAI/SWIFT 89-

OEM: TH3328.88J
Cod webshop: W02170039
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5
Pret: 35.40 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Temperatura de deschidere [°C]
88
Articol extins/Info extins
cu etansare
Diametru 1 [mm]
44
Înaltime 1 [mm]
23
Incarcare date...
OEM
CALORSTATbyVernet
FEBIBILSTEIN
DAIHATSU
MAHLEFILTER
VEMO
VEMO
JAPANPARTS
MTE-THOMSON
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
OEM
DAIHATSU
DAIHATSU
PIAGGIO
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUBARU
SUZUKI
DAIHATSU
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
EPS
EPS
EPS
EPS
EPS
DAIHATSU
EPS
MAZDA
CALORSTATbyVernet
CALORSTATbyVernet
NISSAN
NISSAN
NISSAN
MOTORAD
MTE-THOMSON
INDELDISKX7
DAIHATSU
ERA
ASHIKA
JAPKO
WAHLER
SUBARU
FAE
JPGROUP
JPGROUP
KW
DAIHATSU
KW
KW
KW
KW
BEHR_
INNOCENTI
BEHR_
INTERMOTOR
FACET
FACET
DAIHATSU
FACET
FACET
FACET
FACET
VALEO
TRISCAN
TRISCAN
MAZDA
MAZDA
HELLA
DAIHATSU
HELLA
SASIC
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
CHEVROLET
BEHR_
BLUEPRINT
BLUEPRINT
BLUEPRINT
DAIHATSU
MAZDA
BGA
BGA
ASHUKI
FIRSTLINE
FIRSTLINE
HERTH+BUSSJAKOPARTS
HERTH+BUSSJAKOPARTS
HERTH+BUSSJAKOPARTS
MITSUBISHI
DAIHATSU
MITSUBISHI
NIPPARTS
NPS
QUINTONHAZELL
NPS
GATES
GATES
GATES
KAVOPARTS
DELPHI

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.