Tambur frana

Tambur frana

OEM: 104063
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Articol extins/Info extins 2
fara rulment roata
Articol extins/Info extins 2
fara senzor ABS
Diamentru tambur
180,0
Inaltime interioara tambur frana
44
Diametru interior maxim tambur frana [mm]
181
Numar gauri
4
Diametru asezare gauri -? [mm]
108
Articol extins/Info extins 2
cu suruburi de prindere roata
Dimensiune filet
M12x1,5
Inaltime tot. tambur frana
76
Diametru exterior tambur frana [mm]
216
Dimanetru suport [mm]
50,3
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
FORD
OMC
OMC
OMC
OMC
OMC
FORD
OEM
FORD
BREMBO
BREMBO
PEX
PEX
PEX
METELLI
METELLI
METELLI
METELLI
METELLI
METELLI
METELLI
METELLI
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
NK
NK
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
SEBRO
SEBRO
SEBRO
FORD
PAGID
PAGID
FORD
PAGID
FORD
FORD
FORD
CIFAM
CIFAM
CIFAM
CIFAM
CIFAM
CIFAM
CIFAM
CIFAM
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
FORD
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
DELPHI
DELPHI
DELPHI
FTE
FTE
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
TRW
TRW
TRW
TRW
TRW
TRW
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
MINTEX
MINTEX
MGA
MGA
MGA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.