Tambur frana Marire poza

Tambur frana

OEM: V10-60008
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diamentru tambur
200,0
Dimensiune filet
M 12x1,5
Diametru exterior tambur frana [mm]
240
Diametru interior maxim tambur frana [mm]
201,5
Inaltime interioara tambur frana
50,5
Inaltime tot. tambur frana
81
Numar gauri
4
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Dimanetru suport [mm]
50,3
Articol extins/Info extins 2
fara senzor ABS
Articol extins/Info extins 2
fara rulment roata
Diametru interior 2 [mm]
39,9
Partea de montare
puntea spate
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BOSCH
BOSCH
TOPRAN
VAICO
MEYLE
FEBI BILSTEIN
BREMBO
LEMFÖRDER
BREMBO
BREMBO
PEX
PEX
METELLI
METELLI
METELLI
METELLI
METELLI
METELLI
AUDI
SEAT
SKODA
AUDI
SEAT
SKODA
A.B.S.
A.B.S.
NK
NK
NK
AUTOMEGA
SWAG
AUDI
SEAT
SKODA
VAG
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
JURID
MAPCO
KAGER
JP GROUP
AP
AP
AP
ZIMMERMANN
PILENGA
PAGID
QH Benelux
AUDI
SEAT
SKODA
CIFAM
CIFAM
CIFAM
CIFAM
CIFAM
CIFAM
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
LPR
KAWE
LPR
KAWE
LPR
KAWE
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
AUDI
SEAT
SKODA
TEXTAR
WOKING
WOKING
FREMAX
FREMAX
DELPHI
QUINTON HAZELL
DELPHI
BRECO
OPTIMAL
FTE
BRECO
METZGER
QUINTON HAZELL
TRW
TRW
TRW
TRW
FIRST LINE
FIRST LINE
QH Benelux
MINTEX
NATIONAL
FENOX
MGA
MGA
OEM

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.