Tambur frana Marire poza

Tambur frana

OEM: 09029
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru interior tambur frana [mm]
180
Numar gauri
4
Articol extins/Info extins 2
fara rulment roata
Partea de montare
puntea spate
Greutate (în kg)
4,42
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
OEM
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
KAMOKA
BREMBO
BREMBO
BREMBO
MEYLE
METELLI
METELLI
MAXGEAR
MAXGEAR
VALEO
VALEO
NK
NK
NK
NK
A.B.S.
ASAM
AUTOMEGA
ASAM
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
MAPCO
KAGER
KAGER
JP GROUP
ZIMMERMANN
A.B.S.
STELLOX
STELLOX
PILENGA
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
SWAG
PAGID
PAGID
TOPRAN
CIFAM
CIFAM
ROADHOUSE
REMSA
ROADHOUSE
REMSA
RENAULT
RENAULT
LPR
KAWE
LPR
LPR
LPR
KAWE
LPR
VEMA
VEMA
TRISCAN
TRISCAN
MAXTECH
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
FEBI BILSTEIN
TEXTAR
TEXTAR
DENCKERMANN
WOKING
WOKING
OPEN PARTS
OPEN PARTS
BORG & BECK
BORG & BECK
FREMAX
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
DELPHI
DELPHI
DELPHI
OPTIMAL
FTE
ABE
ABE
TRW
TRW
TRW
TRW
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
APEC braking
APEC braking
FERODO
FERODO
FERODO
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
NATIONAL
PATRON
PATRON
PROTECHNIC
ROTINGER
ROTINGER
TRIALLI
FENOX
FENOX
FENOX
MGA
MGA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.