Ulei cutie automata; Ulei cutie viteze manuala; Ulei diferential; Ulei hidraulica centrala; Ulei servodirectie; Ulei cutie transfer; Ulei, antrenare secundara Marire poza

Ulei cutie automata; Ulei cutie viteze manuala; Ulei diferential; Ulei hidraulica centrala; Ulei servodirectie; Ulei cutie transfer; Ulei, antrenare secundara

OEM: 1212100-010-01-999
Cod webshop: W02379780
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 2
Pret: 686.47 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Atentie! Acest produs nu este returnabil. Va stam la dispozitie cu informatii referioare despre acest produs.
Doresc informatie
Proprietati chimice
semisintetic
Specificatie
DEXRON III H
Specificatie
Allison C4
Indicatie producator
MAN 339 Typ Z-2,
Indicatie producator
ZF TE-ML 04D,
Indicatie producator
14B, 05L, 16L, 17C,
Indicatie producator
Voith 55.6336.3x
Indicatie producator
Extended Drain G1363
Indicatie producator
,Allison C4-33072010
Indicatie producator
(ATF III H),
Indicatie producator
Allison TES-389 AA-
Indicatie producator
33072010 (ATF III H)
Indicatie producator
, MB 236.1,
Indicatie producator
236.6, 236.9,
Indicatie producator
236.10, VOLVO Trans
Indicatie producator
mission Oil 97341,
Indicatie producator
VOLVO 1161521 und
Indicatie producator
1161621
Capacitate [Litrii]
10
Incarcare date...

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.