Set rulmenti, corp axa Marire poza

Set rulmenti, corp axa

OEM: 23474
Cod webshop: W02290669
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 3
Pret: 636.31 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Diametru interior [mm]
15
Material
Cauciuc/Metal
Articol extins/Info extins 2
cu suruburi
Partea de montare
Axa spate ambele parti
Greutate (în kg)
3,340
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OEM
OSSCA
OSSCA
FARESA
MONROE
PATRON
PATRON
STC
DELPHI
DELPHI
VAICO
VAICO
MOOG
MOOG
TOPRAN
FEBEST
OEM
TOPRAN
JPGROUP
JPGROUP
OCAP
OCAP
MALÒ
MALÒ
ASVA
BENDIX
PROFIT
PROFIT
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
A.B.S.
A.B.S.
AUTOMEGA
AUTOMEGA
BENDIX
ORIGINALIMPERIUM
SWAG
SOMORA
SOMORA
MAPCO
MAPCO
MAPCO
ORIGINALIMPERIUM
3RG
Metalcaucho
3RG
SPIDAN
SPIDAN
KRAFTAUTOMOTIVE
KRAFTAUTOMOTIVE
AUDI
SKODA
SKODA
TRUCKTECAUTOMOTIVE
AUDI
SKODA
SKODA
BIRTH
BIRTH
GSP
TRUCKTECAUTOMOTIVE
METZGER
METZGER
METZGER
STELLOX
MAXGEAR
MAXGEAR
CORTECO
CORTECO
TRISCAN
TRISCAN
MEYLE
SIDEM
SIDEM
KAMOKA
KAMOKA
BOGE
BOGE
SASIC
SASIC
RUVILLE
RUVILLE
MEYLE
BORG&BECK
BORG&BECK
BUGIAD
BUGIAD
LYNXauto
LYNXauto
DENCKERMANN
DENCKERMANN
QUINTONHAZELL
OPTIMAL
MEYLE
OPTIMAL
FLENNOR
FLENNOR
FIRSTLINE
FIRSTLINE
AUTLOG
AUTLOG
FORTUNELINE
FORTUNELINE
MONROE

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.