Supapa perna aer

Supapa perna aer

OEM: 84-17307-SX
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Greutate (în kg)
0,300
Numar de legaturi
2
Presiune de actionare [bar]
10
Filet de conectare
M16x1,5
Presiune primara [bar]
0,5
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
SETRA
ST-TEMPLIN
IRISBUS
MEYLE
DAF
DAF
DAF
BOSCH
BOSCH
SMB
DAF
DAF
DAF
DAF
DAF
DAF
DAF
SCHMITZ CARGOBULL
SCHMITZ CARGOBULL
VAN HOOL
NEOPLAN
NEOPLAN
NEOPLAN
NEOPLAN
DAF
DAF
DAF
DAF
DAF
DAF
DAF
DAF
DAF
VOLVO
VOLVO
SCANIA
VDL
SCANIA
SCANIA
SCANIA
VDL
SCANIA
HALDEX
COJALI
COJALI
IRISBUS
IVECO
DT
SCANIA
VOLVO
GRAU
HALDEX
GRAU
HALDEX
WABCO
WABCO
WABCO
WABCO
WABCO
WABCO
SCHMITZ CARGOBULL
WABCO
BOSCH
WABCO
WABCO
WABCO
WABCO
WABCO
WABCO
WABCO
WABCO
WABCO
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
KRONE
RENAULT TRUCKS
STEYR
IRISBUS
IVECO
RENAULT TRUCKS
DT
DT
DT
HALDEX
HALDEX
GRAU
HALDEX
GRAU
HALDEX
HALDEX
IVECO
VAN HOOL
VAN HOOL
VAN HOOL
DAF
DAF
PEGASO
MERCEDES-BENZ
SETRA
NEOPLAN
SETRA
SETRA
SAE
OEM
FORD
PE Automotive
KRONE
KRONE
KRONE
WABCO
WABCO
STEYR
STEYR
SETRA
FRUEHAUF
FRUEHAUF
FRUEHAUF
FRUEHAUF
DAF
ASHOK LEYLAND
HENDRICKSON
TRUCKTECHNIC
TRUCKTECHNIC
TRUCKTECHNIC
TRUCKTECHNIC
TRUCKTECHNIC
OPTARE

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.