Modul semnalizare; Modul semnalizare Marire poza

Modul semnalizare; Modul semnalizare

OEM: 75605046
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Mod de operare
electronic
Voltaj [V]
12
Putere electrica [W]
2/4 x 21 + 4
Tipuri conectoare
3 x 6,3 mm
Tip fisa
Stecher plat
Latime [mm]
30
Înaltime [mm]
40
Adâncime (mm)
30
Articol extins/Info extins 2
cu limba fixare
Specificatii de asamblare
conectat
Numar poli
3
Masa [g]
182
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
OSSCA
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FEBI BILSTEIN
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
OPEL
MONARK
OPEL
MEYLE
TOPRAN
AUDI
AUDI
PORSCHE
AUDI
FEBI BILSTEIN
JP GROUP
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
VOLVO
JP GROUP
HITACHI
BMW
BMW
BMW
DELCO REMY
ASHUKI
ASHUKI
AUGROS
HC-PARTS
ASHUKI
AUDI
SEAT
VOLVO
SCHIER
VALEO
VALEO
TOPRAN
MAXGEAR
AUTOMEGA
AUTOMEGA
SWAG
WEHRLE J.
SWAG
HELLA
HELLA
HELLA
HELLA
HELLA
MAXGEAR
A.I.C. Competition
MERCEDES-BENZ
WEHRLE J.
WEHRLE J.
WEHRLE J.
STANDARD
STANDARD
FORD
FORD
FORD
ERA
ERA
ERA
OEM
HERTH+BUSS ELPARTS
HERTH+BUSS ELPARTS
AUDI
JP GROUP
JP GROUP
STRIBEL
STRIBEL
STRIBEL
OPEL
DELCO REMY
STANDARD
STANDARD
AUDI
NAGARES
NAGARES
NAGARES
HERTH+BUSS ELPARTS
PATRON

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.