Sistem roata libera, generator Marire poza

Sistem roata libera, generator

OEM: 27837
Cod webshop: W02398873
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar minim de produse in comanda: 1
Doresc informatieDoresc info pret...
Grosime [mm]
37,8
Diametru interior [mm]
17
Diametru exterior
50
Filet interior (mm)
M16 x 1,5
Greutate (în kg)
0,344
Numar nervuri
5
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OEM
TRUCKTECAUTOMOTIVE
AUTOKIT
PowerMax
OEM
HEPU
IPD
KRAFTAUTOMOTIVE
ASHIKA
JAPKO
MAPCO
IPD
CAUTEX
LASO
AUTOKIT
METZGER
ERA
ERA
WAIglobal
MAXGEAR
IJSGROUP
UNIGOM
UNIGOM
FARESA
AUTOKIT
MEAT&DORIA
SIDAT
FISPA
HOFFER
WILMINKGROUP
INA
BUGIAD
RUVILLE
RUVILLE
CALIBER
Metalcaucho
VALEO
GK
AUTEX
SMART
MERCEDES-BENZ
SMART
MERCEDES-BENZ
SMART
MERCEDES-BENZ
SMART
Metalcaucho
MERCEDES-BENZ
SMART
AUTEX
SPIDAN
SPIDAN
MERCEDES-BENZ
SMART
MERCEDES-BENZ
SMART
SPIDAN
FRIESEN
ALANKO
ALANKO
TRISCAN
ADKÜHNER
AUTOTEAM
AS-PL
AS-PL
DAYCO
TREVIAUTOMOTIVE
CONTITECH
FARESA
ASHUKI
SANDO
SANDO
CASCO
SANDO
CASCO
SANDO
HUTCHINSON
KAVOPARTS
OPTIMAL
SWAG
FLENNOR
KMInternational
SNR
IPSParts
LUCASENGINEDRIVE
MDR
MITSUBISHI
GATES
PATRON
PATRON
PowerMax
LYNXauto
DASILVA
QUINTONHAZELL
JAPANPARTS
BREDALORETT
STARLINE
AUTLOG
STC
STC
SKF

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.