Etansare, supape

Etansare, supape

OEM: 12014584
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru interior [mm]
8
Diametru exterior 1 [mm]
10,8
Diametru exterior 2 [mm]
14,2
Grosime [mm]
10
Material
FPM (cauciuc fluor)
Incarcare date...
KAGER
KAGER
REINZ
REINZ
REINZ
AUDI
SEAT
SKODA
FEBI BILSTEIN
AUDI
AUDI
CITROËN
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
CITROËN
MEYLE
SKODA
AJUSA
AJUSA
OEM
LOMBARDINI
VOLVO
LEMFÖRDER
REINZ
REINZ
REINZ
REINZ
REINZ
REINZ
REINZ
REINZ
VOLVO
SUZUKI
PIAGGIO
LEMFÖRDER
MALÒ
FORD
FORD
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
ELRING
SAME
LAMBORGHINI
MALÒ
GOETZE
GOETZE ENGINE
GOETZE
GOETZE ENGINE
GOETZE
GOETZE ENGINE
GOETZE
GOETZE ENGINE
ORIGINAL IMPERIUM
MALÒ
ELRING
ORIGINAL IMPERIUM
SWAG
VOLVO
ORIGINAL IMPERIUM
GOETZE
GOETZE ENGINE
GOETZE
GOETZE ENGINE
GOETZE
GOETZE ENGINE
GOETZE
ELRING
AJUSA
AJUSA
FIAT
LANCIA
SEAT
AUTOBIANCHI
FIAT
LANCIA
AUTOBIANCHI
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
SPESSO
SPESSO
OPEL
VAUXHALL
REINZ
REINZ
REINZ
MALÒ
ALFA ROMEO
FIAT
INNOCENTI
LANCIA
ZASTAVA
AUTOBIANCHI
GLASER
GLASER
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
DACIA
GLASER
MERCEDES-BENZ
GLASER
GLASER
OPEL
SAAB
FIAT
LANCIA
CITROËN
TALBOT
PAYEN
PAYEN
PAYEN
PAYEN
PAYEN
PAYEN
PAYEN
MITSUBISHI
MITSUBISHI
OEM
FAI AutoParts

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.