set placute frana,frana disc

set placute frana,frana disc

OEM: V25-8108-1
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime [mm]
14,8
Latime [mm]
87,5
Înaltime [mm]
42,4
Dinamica frânare/conducere
pentru vehicule cu ABS
alternativ
Contact indicator uzura
pentru indicator avertizare
Contact indicator uzura
fara contact avertizare uzura
Articol extins/Info extins
fara accesorii
Sistem frânare
LUCAS
Articol extins/Info extins 2
cu suruburi etrier
Partea de montare
puntea spate
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
MEYLE
LPR
QUINTON HAZELL
METZGER
REMSA
KAWE
BOSCH
BOSCH
OPTIMAL
FORD
FORD
E.T.F.
FEBI BILSTEIN
ICER
ICER
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
METELLI
NK
TEXTAR
ZIMMERMANN
KLAXCAR FRANCE
VAICO
LEMFÖRDER
ROADHOUSE
TOPRAN
TRUSTING
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
fri.tech.
SPIDAN
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
A.B.S.
A.B.S.
MGA
SWAG
BENDIX
JURID
JURID
STOP
BENDIX
VALEO
VALEO
GIRLING
VILLAR
MAPCO
ROULUNDS BRAKING
RAICAM
REMSA
QH Benelux
PEX
PEX
SIMER
TRISCAN
KAWE
CIFAM
ACDelco
BARUM
FTE
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
FREMAX
FIRST LINE
NECTO
NECTO
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
LUCAS ELECTRICAL
TRW
LUCAS
QH Benelux
DELPHI
MINTEX
BREMBO
WOKING
Brake ENGINEERING
SCT Germany
RAMEDER
RAMEDER
PAGID
OEM

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.