set placute frana,frana disc Marire poza

set placute frana,frana disc

OEM: BP2889
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Sistem frânare
LUCAS GIRLING
Partea de montare
punte fata
Înaltime [mm]
62,8
Lungime [mm]
159,9
Grosime [mm]
19,5
Numar WVA
23603
Contact indicator uzura
inclusiv contact avertizare uzura
Numar senzori uzura
2
Lungime contact avertizare [mm]
300
Incarcare date...
MEYLE
REMSA
METZGER
REMSA
KAWE
LPR
LPR
BOSCH
BOSCH
OPTIMAL
SACHS
E.T.F.
E.T.F.
ICER
TRUSTING
fri.tech.
FEBI BILSTEIN
METELLI
NK
sbs
OEM
TEXTAR
ZIMMERMANN
TEXTAR
ROADHOUSE
ROADHOUSE
REMSA
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
SPIDAN
LÖBRO
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
A.B.S.
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
CITROËN
REMSA
REMSA
BENDIX
BENDIX
JURID
VALEO
VALEO
VALEO
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS BRAKING
FREN-J
MGA
ATE
SIMER
GIRLING
RAICAM
MAPCO
MAPCO
SWAG
FIAT
QH Benelux
HP (ZEBRA)
PEX
FIAT
FIAT
TRISCAN
KAWE
CIFAM
HELLA
FIAT
ACDelco
ABEX
FTE
QUINTON HAZELL
QH Benelux
OEM
FMSI-VERBAND
EFI
FREMAX
FIRST LINE
NECTO
NECTO
FERODO
FERODO
FERODO
TRW
HAVAM
HP (ZEBRA)
HAVAM
JURATEK
DELPHI
QUINTON HAZELL
MINTEX
DON
MGA
BREMBO
Brake ENGINEERING
APEC braking
PROCODIS FRANCE
MAFIX
DOYEN
OEM
RAMEDER
PAGID
HELLA PAGID
FERODO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.