set placute frana,frana disc Marire poza

set placute frana,frana disc

OEM: BP2831
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Sistem frânare
SUMITOMO
Partea de montare
puntea spate
Înaltime [mm]
41
Lungime [mm]
122
Grosime [mm]
15,5
Numar WVA
21491
Numar WVA
24130
Numar WVA
24131
Incarcare date...
REMSA
QH Benelux
KAWE
TOYOTA
LEXUS
TOYOTA
LEXUS
TOYOTA
LEXUS
LEXUS
TOYOTA
LEXUS
TOYOTA
LEXUS
TOYOTA
LEXUS
TOYOTA
TOYOTA
LEXUS
TOYOTA
LEXUS
TOYOTA
TOYOTA
LEXUS
TOYOTA
TOYOTA
LEXUS
REMSA
LPR
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
E.T.F.
OEM
FMSI-VERBAND
TEXTAR
TEXTAR
METELLI
METELLI
OEM
OEM
ROADHOUSE
ROADHOUSE
QH Benelux
HP (ZEBRA)
KAGER
A.B.S.
A.B.S.
REMSA
BENDIX
BENDIX
VALEO
GIRLING
GIRLING
GIRLING
ROULUNDS BRAKING
ROULUNDS RUBBER
FMSI-VERBAND
TRUSTING
fri.tech.
TRISCAN
KAWE
CIFAM
CIFAM
HELLA
ACDelco
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
QUINTON HAZELL
QH Benelux
OEM
KBP
KAVO PARTS
KBP
FMSI-VERBAND
MK Kashiyama
MK Kashiyama
FIRST LINE
NECTO
FERODO
FERODO
ECHLIN INTERNATIONAL
UNIPART
UNIPART
TRW
HAVAM
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
KAVO PARTS
DELPHI
DELPHI
QUINTON HAZELL
MINTEX
DON
WOKING
BREMBO
Brake ENGINEERING
APEC braking
APEC braking
OEM
PAGID
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.