set placute frana,frana disc Marire poza

set placute frana,frana disc

OEM: 571530S
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
punte fata
Calitate
630
Restrictiile producatorului
ATE
Grosime [mm]
18,3
Lungime [mm]
155,7
Înaltime [mm]
70,7
Contact indicator uzura
pentru indicator avertizare
Articol extins/Info extins
cu acceasorii
Sistem frânare
ATE
Numar WVA
21413
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
MEYLE
QUINTON HAZELL
METZGER
REMSA
KAWE
LPR
BOSCH
KAMOKA
E.T.F.
TRUSTING
fri.tech.
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
OPEL
GENERAL MOTORS
FEBI BILSTEIN
METZGER
ICER
TOPRAN
LEMFÖRDER
TEXTAR
ZIMMERMANN
TEXTAR
METELLI
NK
GALFER
ROADHOUSE
ROADHOUSE
REMSA
AUTOMEGA
SPIDAN
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
A.B.S.
A.B.S.
SWAG
MGA
SAAB
SAAB
MGA
SAAB
SAAB
ZASTAVA
REMSA
VALEO
BENDIX
JURID
JURID
OEM
STOP
VALEO
VALEO
ATE
GIRLING
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS BRAKING
VILLAR
MAPCO
SIMER
PEX
FMSI-VERBAND
TRISCAN
CIFAM
JP GROUP
HERZOG GERMANY
OPEL
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
VAUXHALL
BOSCH
OPTIMAL
ACDelco
FTE
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
FREMAX
NECTO
NECTO
FERODO
UNIPART
UNIPART
LUCAS ELECTRICAL
TRW
LUCAS
HP (ZEBRA)
KAMOKA
DELPHI
MINTEX
WOKING
BREMBO
Brake ENGINEERING
APEC braking
SCT Germany
RAMEDER
PAGID
VAICO
WAGNER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.