set placute frana,frana disc Marire poza

set placute frana,frana disc

OEM: 571996B
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Restrictiile producatorului
ATE
Sistem frânare
ATE
Numar WVA
23200
Lungime [mm]
150,1
Grosime [mm]
18,9
Înaltime [mm]
54,1
Lungime 2 [mm]
151
Înaltime 2 [mm]
51
Calitate
162
Articol extins/Info extins
fara accesorii
Contact indicator uzura
fara contact avertizare uzura
Versiune
B
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
MEYLE
LPR
QUINTON HAZELL
METZGER
REMSA
KAWE
BOSCH
KAMOKA
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
OPTIMAL
E.T.F.
FEBI BILSTEIN
METZGER
ICER
ICER
METELLI
NK
OEM
TEXTAR
ZIMMERMANN
TEXTAR
GALFER
LEMFÖRDER
ROADHOUSE
ROADHOUSE
REMSA
TOPRAN
TRUSTING
fri.tech.
SPIDAN
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
A.B.S.
A.B.S.
SWAG
MGA
OEM
OEM
JURID
JURID
STOP
VALEO
VALEO
VALEO
ATE
GIRLING
VILLAR
ROADHOUSE
MAPCO
ROULUNDS BRAKING
RAICAM
PEX
REMSA
SIMER
TRISCAN
CIFAM
VEMA
HERZOG GERMANY
HELLA PAGID
BOSCH
ACDelco
BARUM
FTE
FTE
QUINTON HAZELL
BREMBO
FREMAX
NECTO
NECTO
FERODO
FERODO
FERODO
LUCAS ELECTRICAL
TRW
LUCAS
HP (ZEBRA)
KAMOKA
DELPHI
MINTEX
MINTEX
BREMBO
WOKING
Brake ENGINEERING
APEC braking
RAMEDER
PAGID
FERODO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.