chit lant de distributie SUZUKI 1,3 JTD Marire poza

chit lant de distributie SUZUKI 1,3 JTD

OEM: ADK873500
Cod webshop: W02121088
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Pret: 586.38 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Greutate (în kg)
1,550
Atentie la informatii de service
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OEM
AJUSA
WILMINKGROUP
VEMA
OPEL
SPIDAN
REINZ
FIAT
METZGER
MALÒ
ALFAROMEO
LANCIA
ALFAROMEO
FIAT
SUBARU
LANCIA
VAUXHALL
VAUXHALL
BGA
ASHIKA
JAPKO
TREVIAUTOMOTIVE
AUTOTEAM
CALIBER
KMInternational
SUZUKI
ASHIKA
JAPANPARTS
JAPKO
PAYEN
MABYPARTS
MDR
MDR
MDR
MABYPARTS
ETENGINETEAM
SUZUKI
STC
BGA
FAIAutoParts
VAICO
JAPANPARTS
SUBARU
SUZUKI
SUZUKI
SUBARU
SUZUKI
SUZUKI
CORTECO
SUBARU
SUZUKI
SUBARU
SUZUKI
SUBARU
SUZUKI
ELRING
FORD
FORD
FORD
AUTOKIT
FIAT
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
SUBARU
SUZUKI
OPEL
AUTOKIT
AUTOMEGA
AUTOMEGA
AUTOMEGA
AUTOMEGA
RUVILLE
IJSGROUP
ALFAROMEO
FIAT
LANCIA
ALFAROMEO
Metalcaucho
FIAT
LANCIA
ALFAROMEO
ALFAROMEO
FIAT
LANCIA
LANCIA
ALFAROMEO
FIAT
CAUTEX
AUTOMEGA
ALFAROMEO
FIAT
CHRYSLER
ALFAROMEO
FIAT
ALFAROMEO
FIAT
ALFAROMEO
FIAT
FARESA
ALFAROMEO
FIAT
ALFAROMEO
FIAT
LANCIA
ALFAROMEO
FIAT
LANCIA
ALFAROMEO
CHRYSLER
AUTOMEGA
FIAT
LANCIA
ALFAROMEO
CHRYSLER
FIAT
LANCIA
MAXGEAR
OPEL
OPEL
OPEL
AUTOMEGA
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.