Set frana, frana disc Marire poza

Set frana, frana disc

OEM: MDK0003
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Articol extins/Info extins 2
cu discuri si placute frana
Tip disc frâna
plin
Diametru [mm]
239,5
Grosime disc frâna [mm]
10
Contact indicator uzura
fara contact avertizare uzura
Sistem frânare
Bendix
Incarcare date...
REMSA
RHIAG
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
FORD
FORD
FORD
FORD
BRADI
VALEO
VALEO
NK
OEM
TEXTAR
NK
NK
ROADHOUSE
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
QUINTON HAZELL
MGA
NK
SEBRO
HELLA PAGID
HELLA PAGID
MAGNETI MARELLI
A.B.S.
ATE
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
PAGID
AUGROS
VALEO
VALEO
AUGROS
BENDIX
JURID
JURID
BENDIX
BENDIX
JURID
STOP
BENDIX
BENDIX
JURID
VALEO
ATE
ROADHOUSE
REMSA
FORD
FORD
FORD
FORD
MAPCO
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
OBTEC A/S
JURID
BREMBO
HELLA PAGID
HELLA PAGID
TEXTAR
OPTIMAL
WÜRTH
BOSCH
COMLINE
COMLINE
COMLINE
GALFER
GALFER
BARUM
BARUM
BOSCH
QUINTON HAZELL
DELPHI
DELPHI
FTE
FTE
BOSCH
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
FTE
COMLINE
MGA
FERODO
FERODO
TRW
APEC braking
PIM
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
TRW
TRW
DELPHI
MINTEX
MINTEX
OEM
COBREQ
NATIONAL
BREMBO
BREMBO
APEC braking
PAGID
MAGNETI MARELLI
TEXTAR
WAGNER
WAGNER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.