Set curea de distributie Marire poza

Set curea de distributie

OEM: 99 02 0064
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar dinti
137
Articol extins/Info extins 2
pt. arbore cu came
Greutate (în kg)
0,3
Atentie la informatii de service
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
CALIBER
AUDI
AUDI
AUTOKIT
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
PROCODIS FRANCE
STELLOX
TOPRAN
TOPRAN
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
HUTCHINSON
LYNXauto
FEBI BILSTEIN
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
MEYLE
SASIC
SASIC
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
IPD
MAPCO
DÜRER
HEPU
HEPU
AUTOMEGA
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
FAI AutoParts
KLAXCAR FRANCE
KLAXCAR FRANCE
FLENNOR
MAPCO
SPIDAN
INA
RUVILLE
RUVILLE
AUTEX
GK
GK
TRISCAN
OEM
CONTITECH
COMLINE
JC PREMIUM
FLENNOR
VEYANCE
SCT Germany
GATES
VEYANCE
AUTOTEAM
TREVI AUTOMOTIVE
SNR
DELPHI
KM International
HUTCHINSON
OPTIBELT
DAYCO
PROCODIS FRANCE
PROCODIS FRANCE
PROCODIS FRANCE
PROCODIS FRANCE
LUCAS ENGINE DRIVE
LUCAS ENGINE DRIVE
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
BRT Bearings
LYNXauto
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QH Talbros
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
OPTIMAL
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
OPTIMAL
AE
DELPHI
AE
FAI AutoParts
VAICO
SKF
METZGER
METZGER
MGA
AUTLOG
AUTLOG
OPTIBELT

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.