Set curea de distributie Marire poza

Set curea de distributie

OEM: 60 92 4805
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar dinti
153
Greutate (în kg)
1,655
Atentie la informatii de service
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
CALIBER
AUTOKIT
AUTOKIT
PROCODIS FRANCE
DÜRER
HUTCHINSON
MEYLE
MEYLE
SASIC
BOSCH
FEBI BILSTEIN
VOLVO
VOLVO
VOLVO
VOLVO
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KLAXCAR FRANCE
KLAXCAR FRANCE
KLAXCAR FRANCE
MAPCO
JP GROUP
JP GROUP
FLENNOR
SPIDAN
FARE SA
OEM
TOPRAN
RENAULT
RENAULT
FAI AutoParts
TRISCAN
TRISCAN
DÜRER
CONTITECH
JC PREMIUM
FLENNOR
FLENNOR
VEYANCE
SCT Germany
GATES
GATES
VEYANCE
VEYANCE
AUTOTEAM
BREDA LORETT
BREDA LORETT
BREDA LORETT
TREVI AUTOMOTIVE
TREVI AUTOMOTIVE
SNR
DELPHI
KM International
HUTCHINSON
HUTCHINSON
OPTIBELT
DAYCO
DAYCO
PROCODIS FRANCE
PROCODIS FRANCE
LUCAS ENGINE DRIVE
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
BRT Bearings
LYNXauto
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
OPTIMAL
OPTIMAL
MALÒ
AE
DELPHI
AE
AE
FAI AutoParts
FAI AutoParts
SKF
METZGER
METZGER
METZGER
MGA
MGA
AUTLOG
AUTLOG
OPTIBELT

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.