Set curea de distributie Marire poza

Set curea de distributie

OEM: 11147
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Latime [mm]
25,27
Numar dinti
151
Greutate (în kg)
1,19
Atentie la informatii de service
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
CALIBER
CALIBER
AUTOKIT
AUTOKIT
MASTER-SPORT
PROCODIS FRANCE
OEM
HUTCHINSON
MEYLE
MEYLE
SASIC
SASIC
SASIC
LEMFÖRDER
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
IPD
IPD
MAPCO
MAPCO
DÜRER
FAI AutoParts
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KLAXCAR FRANCE
KLAXCAR FRANCE
FLENNOR
JP GROUP
MAPCO
FARE SA
FARE SA
INA
INA
RUVILLE
RUVILLE
SWAG
AUTEX
AUTEX
DÜRER
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
TRISCAN
TRISCAN
CONTITECH
CONTITECH
JC PREMIUM
FLENNOR
FLENNOR
VEYANCE
SCT Germany
GATES
GATES
VEYANCE
AUTOTEAM
AUTOTEAM
BREDA LORETT
BREDA LORETT
BREDA LORETT
TREVI AUTOMOTIVE
TREVI AUTOMOTIVE
SNR
SNR
DELPHI
DELPHI
KM International
KM International
HUTCHINSON
OPTIBELT
OPTIBELT
DAYCO
DAYCO
PROCODIS FRANCE
LUCAS ENGINE DRIVE
LUCAS ENGINE DRIVE
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
BRT Bearings
LYNXauto
LYNXauto
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QH Talbros
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
MALÒ
AE
AE
AE
FAI AutoParts
FAI AutoParts
SKF
SKF
MGA
MGA
AUTLOG
OPTIBELT

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.