Set pompa apa + curea dintata OPEL 1,9CDTI VECTRA C Marire poza
Set pompa apa + curea dintata OPEL 1,9CDTI VECTRA C Set pompa apa + curea dintata OPEL 1,9CDTI VECTRA C

Set pompa apa + curea dintata OPEL 1,9CDTI VECTRA C

OEM: VKMC 05194
Cod webshop: W02356710
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 459.53 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Numar dinti
190
Latime [mm]
24
Articol extins/Info extins 2
cu material de prindere
Curea
cu profil dintat trapezoidal
Incarcare date...
OEM
SUZUKI
SUZUKI
ALFAROMEO
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
SAAB
FIAT
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
SAAB
VAUXHALL
OPEL
SAAB
INA
VAUXHALL
DAYCO
OEM
OEM
AIRTEX
ALFAROMEO
FIAT
LANCIA
ALFAROMEO
FIAT
LANCIA
CHEVROLET
SUZUKI
JEEP
ALFAROMEO
FIAT
LANCIA
ALFAROMEO
FIAT
ALFAROMEO
LANCIA
ALFAROMEO
FIAT
SUZUKI
LANCIA
ALFAROMEO
FIAT
ALFAROMEO
FIAT
LANCIA
SAAB
ALFAROMEO
FIAT
LANCIA
BOSCH
JEEP
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
METELLI
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
ALFAROMEO
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
ALFAROMEO
ALFAROMEO
FIAT
LANCIA
ALFAROMEO
ALFAROMEO
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
ALFAROMEO
FIAT
LANCIA
ALFAROMEO
FIAT
FIAT
LANCIA
JEEP
ALFAROMEO
FIAT
ALFAROMEO
FIAT
ALFAROMEO
FIAT
LANCIA
LANCIA
ALFAROMEO
FIAT
LANCIA
OPEL
SAAB
VAUXHALL
OPEL
SAAB
VAUXHALL

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.