Set pompa apa + curea dintata FIAT 1,9JTD Marire poza
Set pompa apa + curea dintata FIAT 1,9JTD Set pompa apa + curea dintata FIAT 1,9JTD

Set pompa apa + curea dintata FIAT 1,9JTD

OEM: VKMC 02193-2
Cod webshop: W02063778
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 528.09 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Numar dinti
199
Latime [mm]
24
Articol extins/Info extins 2
fara material de prindere
Curea
cu profil dintat rotunjit
Incarcare date...
SUZUKI
SUZUKI
FIAT
LANCIA
ALFAROMEO
FIAT
LANCIA
CHEVROLET
JEEP
ALFAROMEO
FIAT
LANCIA
OPEL
CHEVROLET
JEEP
ALFAROMEO
LANCIA
ALFAROMEO
FIAT
LANCIA
ALFAROMEO
FIAT
LANCIA
VAUXHALL
ALFAROMEO
FIAT
LANCIA
SAAB
ALFAROMEO
FIAT
LANCIA
JEEP
ALFAROMEO
FIAT
OPEL
LANCIA
JEEP
ALFAROMEO
FIAT
LANCIA
OPEL
SAAB
VAUXHALL
CHEVROLET
OPEL
VAUXHALL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
ALFAROMEO
BOSCH
ALFAROMEO
FIAT
LANCIA
ALFAROMEO
FIAT
LANCIA
JEEP
ALFAROMEO
FIAT
LANCIA
METELLI
ALFAROMEO
FIAT
LANCIA
OPEL
SAAB
VAUXHALL
OPEL
SAAB
VAUXHALL
INA
CHEVROLET
OPEL
SAAB
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
SAAB
VAUXHALL
OPEL
ALFAROMEO
VAUXHALL
CONTITECH
GRAF
GATES
QUINTONHAZELL
QUINTONHAZELL
QUINTONHAZELL
OEM
OEM
AIRTEX

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.