Set curea de distributie RENAULT MASTER 2,2DCI 00- 89Z Marire poza
Set curea de distributie RENAULT MASTER 2,2DCI 00- 89Z Set curea de distributie RENAULT MASTER 2,2DCI 00- 89Z Set curea de distributie RENAULT MASTER 2,2DCI 00- 89Z Set curea de distributie RENAULT MASTER 2,2DCI 00- 89Z Set curea de distributie RENAULT MASTER 2,2DCI 00- 89Z Set curea de distributie RENAULT MASTER 2,2DCI 00- 89Z Set curea de distributie RENAULT MASTER 2,2DCI 00- 89Z Set curea de distributie RENAULT MASTER 2,2DCI 00- 89Z Set curea de distributie RENAULT MASTER 2,2DCI 00- 89Z Set curea de distributie RENAULT MASTER 2,2DCI 00- 89Z Set curea de distributie RENAULT MASTER 2,2DCI 00- 89Z Set curea de distributie RENAULT MASTER 2,2DCI 00- 89Z Set curea de distributie RENAULT MASTER 2,2DCI 00- 89Z Set curea de distributie RENAULT MASTER 2,2DCI 00- 89Z Set curea de distributie RENAULT MASTER 2,2DCI 00- 89Z Set curea de distributie RENAULT MASTER 2,2DCI 00- 89Z Set curea de distributie RENAULT MASTER 2,2DCI 00- 89Z Set curea de distributie RENAULT MASTER 2,2DCI 00- 89Z

Set curea de distributie RENAULT MASTER 2,2DCI 00- 89Z

OEM: CT1046K1
Cod webshop: W02293344
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 337.54 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Numar dinti
89
Latime [mm]
25
Greutate (în kg)
0,734
Lungime ambalaj [cm]
26,5
Latime ambalaj [cm]
16,5
Inaltime ambalaj [cm]
9,5
Incarcare date...
NISSAN
NISSAN
VAUXHALL
INA
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
RENAULT
NISSAN
RENAULT
RENAULT
GENERALMOTORS
NISSAN
GENERALMOTORS
GENERALMOTORS
OEM
OEM
GATES
VEYANCE
SNR
HUTCHINSON
DAYCO
DAYCO
BOSCH
DAYCO
QUINTONHAZELL
ROULUNDSRUBBER
HK
CONTITECH
CONTITECH
SKF
FEBIBILSTEIN
OPEL
VAUXHALL
OPEL
OPEL

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.