Rulment sarcina suport arc Marire poza

Rulment sarcina suport arc

OEM: 60 92 7504
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime [mm]
46
Diametru interior [mm]
18
Diametru exterior
75
Diametru exterior
104
Material
Cauciuc/Metal
Articol extins/Info extins 2
fara rulment cu bile
Greutate (în kg)
0,330
depinde de partea de montaj a autovehicolului
Incarcare date...
CAUTEX
CAUTEX
Metalcaucho
FARE SA
AUTOMEGA
FARE SA
BILSTEIN
BILSTEIN
MEYLE
MEYLE
MALÒ
MALÒ
PROFIT
SASIC
FEBI BILSTEIN
ASAM
ASAM
AUTOMEGA
LEMFÖRDER
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
MAPCO
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
UNIGOM
UNIGOM
SASIC
3RG
GSP
BIRTH
BIRTH
HUTCHINSON
HUTCHINSON
RENAULT
DACIA
RENAULT
DACIA
OEM
TOPRAN
MAXGEAR
CORTECO
CORTECO
SACHS
RENAULT
DACIA
RUVILLE
RUVILLE
TRISCAN
BOGE
Magnum Technology
Magnum Technology
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
KAWE
GABRIEL
TRW
METZGER
SNR
MONROE
PATRON
FEBEST
FENOX
FENOX
FAI AutoParts
FAI AutoParts
STC
VAICO
VAICO
METZGER
METZGER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.