Rulment sarcina suport arc Marire poza

Rulment sarcina suport arc

OEM: 60 55 0010
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
60 55 0009
Articol extins/Info extins 2
cu rulment cu bile
Partea de montare
Axa fata dreapta
Greutate (în kg)
1,5
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
CAUTEX
Metalcaucho
Metalcaucho
FEBI BILSTEIN
FARE SA
BILSTEIN
MALÒ
LEMFÖRDER
FARE SA
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
AUTOMEGA
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
AUTOMEGA
MAPCO
MAPCO
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
UNIGOM
SASIC
JP GROUP
3RG
3RG
GSP
BIRTH
HUTCHINSON
OEM
NK
TOPRAN
TOPRAN
RENAULT
RENAULT
RENAULT
CORTECO
CORTECO
SACHS
RUVILLE
RUVILLE
TRISCAN
BOGE
Magnum Technology
BORG & BECK
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
FLENNOR
KAWE
FIRST LINE
GABRIEL
GABRIEL
TRW
TRW
METZGER
SNR
DÜRER
DÜRER
MONROE
MONROE
PATRON
MOOG
FAI AutoParts
STC
STC
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.