Rulment sarcina amortizor Marire poza

Rulment sarcina amortizor

OEM: 60 54 0013
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime [mm]
9
Diametru interior [mm]
16
Diametru exterior
56
Material
metal
Greutate (în kg)
0,07
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
CAUTEX
CAUTEX
CAUTEX
CAUTEX
CAUTEX
Metalcaucho
FEBI BILSTEIN
STELLOX
MEYLE
VEMA
VEMA
MALÒ
HUTCHINSON
PROFIT
FARE SA
STELLOX
ASAM
ASAM
AUTOMEGA
LEMFÖRDER
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
MAPCO
MAPCO
MAPCO
MAPCO
MAPCO
MAPCO
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
UNIGOM
SASIC
KRAFT AUTOMOTIVE
JP GROUP
3RG
3RG
3RG
GSP
RENAULT
DACIA
OEM
BIRTH
NK
NK
NK
TOPRAN
MAXGEAR
RENAULT
DACIA
CORTECO
SACHS
RENAULT
DACIA
MASTER-SPORT
RUVILLE
TRISCAN
RUVILLE
BOGE
Magnum Technology
BORG & BECK
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
FLENNOR
KAWE
FIRST LINE
AUTLOG
GABRIEL
GABRIEL
TRW
TRW
SNR
SNR
METZGER
SNR
SNR
SNR
DÜRER
DÜRER
DÜRER
MONROE
SNR
MONROE
MONROE
MECARM
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
FEBEST
FENOX
FENOX
FAI AutoParts
FAI AutoParts
STC
DELPHI
DELPHI
DELPHI
METZGER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.