Rulment sarcina suport arc Marire poza

Rulment sarcina suport arc

OEM: 40 54 0007
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
136
Latime [mm]
109
Grosime [mm]
40
Diametru interior [mm]
27
Diametru exterior
76
Material
Cauciuc/Metal
Articol extins/Info extins 2
fara rulment cu bile
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Greutate (în kg)
0,4
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
Metalcaucho
MAGNETI MARELLI
OPEL
FEBI BILSTEIN
FARE SA
STELLOX
BILSTEIN
BILSTEIN
JP GROUP
JP GROUP
TOPRAN
KAMOKA
CORTECO
PROFIT
MALÒ
VEMA
LEMFÖRDER
AUTOMEGA
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
MAPCO
OPEL
MAPCO
ORIGINAL IMPERIUM
UNIGOM
OEM
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
CAUTEX
GSP
BIRTH
HUTCHINSON
MEYLE
NK
MAXGEAR
CORTECO
SACHS
FEBI BILSTEIN
RUVILLE
TRISCAN
BOGE
SASIC
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
Magnum Technology
BORG & BECK
BORG & BECK
QH Talbros
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
OPTIMAL
OPTIMAL
FLENNOR
KAWE
FIRST LINE
FIRST LINE
GABRIEL
TRW
SNR
DÜRER
MONROE
MONROE
MOOG
PATRON
FAI AutoParts
STC
DELPHI
VAICO
METZGER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.