Set reparatie, rulment sarcina amortizor Marire poza

Set reparatie, rulment sarcina amortizor

OEM: 32371
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
32372
Filet exterior (mm)
M10 x 1,25
Articol extins/Info extins
cu material aditional
Partea de montare
Axa fata stanga
Greutate (în kg)
1,36
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
CAUTEX
MAGNETI MARELLI
SASIC
SASIC
Metalcaucho
Metalcaucho
FARE SA
MEYLE
MEYLE
MEYLE
STELLOX
BILSTEIN
FIAT
MALÒ
MALÒ
LEMFÖRDER
SASIC
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
FARE SA
AUTOMEGA
AUTOMEGA
LEMFÖRDER
JP GROUP
OEM
MAPCO
MAPCO
LEMFÖRDER
UNIGOM
FARE SA
JP GROUP
3RG
3RG
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
BIRTH
HUTCHINSON
HUTCHINSON
SWAG
NK
NK
TOPRAN
MAXGEAR
TOPRAN
MALÒ
CORTECO
CORTECO
CORTECO
CORTECO
SACHS
SACHS
SACHS
KAGER
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
BOGE
TRISCAN
TRISCAN
BOGE
BOGE
FIAT
Magnum Technology
BORG & BECK
BORG & BECK
BORG & BECK
BORG & BECK
MOOG
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
FIRST LINE
FIRST LINE
FIRST LINE
FIRST LINE
GABRIEL
TRW
SNR
SNR
DÜRER
DÜRER
MGA
HUTCHINSON
MONROE
MONROE
MONROE
MONROE
MONROE
MONROE
STC
STC
VAICO
VAICO
METZGER
METZGER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.