Rulment sarcina amortizor Marire poza

Rulment sarcina amortizor

OEM: 12030
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime [mm]
8,3
Diametru interior [mm]
49
Diametru exterior
70,5
Material
metal
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Greutate (în kg)
0,07
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
CAUTEX
SASIC
Metalcaucho
MEYLE
AUTOMEGA
OEM
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
MALÒ
VEMA
HUTCHINSON
PROFIT
FARE SA
FARE SA
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
FARE SA
ORIGINAL IMPERIUM
AUTOMEGA
LEMFÖRDER
MAPCO
UNIGOM
KRAFT AUTOMOTIVE
JP GROUP
3RG
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
GSP
SWAG
BIRTH
NK
NK
TOPRAN
MAXGEAR
CORTECO
SACHS
TRISCAN
RUVILLE
BOGE
Magnum Technology
BORG & BECK
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
FLENNOR
KAWE
KAWE
KAWE
FIRST LINE
AUTLOG
GABRIEL
GABRIEL
TRW
TRW
SNR
SNR
METZGER
SNR
METZGER
SNR
SNR
SNR
SNR
SNR
DÜRER
DÜRER
DÜRER
DÜRER
MONROE
SNR
MONROE
MONROE
MONROE
MECARM
FEBEST
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
FAI AutoParts
FAI AutoParts
STC
DELPHI
VAICO
SKF
SKF

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.