Rulment sarcina suport arc Marire poza

Rulment sarcina suport arc

OEM: 12026
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
12027
Articol extins/Info extins 2
cu rulment cu bile
Greutate (în kg)
0,831
depinde de partea de montaj a autovehicolului
Incarcare date...
CAUTEX
Metalcaucho
SASIC
SASIC
MEYLE
MEYLE
OEM
BILSTEIN
BILSTEIN
FIAT
FARE SA
LEMFÖRDER
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
FARE SA
AUTOMEGA
MAPCO
MAPCO
UNIGOM
UNIGOM
JP GROUP
VEMA
3RG
PEUGEOT
PEUGEOT
CITROËN
CITROËN
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
GSP
BIRTH
HUTCHINSON
SWAG
NK
NK
TOPRAN
MAXGEAR
MALÒ
CORTECO
CORTECO
SACHS
RUVILLE
RUVILLE
TRISCAN
TRISCAN
BOGE
Magnum Technology
BORG & BECK
BORG & BECK
MOOG
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
KAWE
FLENNOR
KAWE
KAWE
FIRST LINE
FIRST LINE
GABRIEL
TRW
SNR
METZGER
SNR
DÜRER
DÜRER
DÜRER
MGA
MONROE
MONROE
MONROE
MONROE
MONROE
FAI AutoParts
STC
DELPHI
VAICO
METZGER
METZGER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.