Set reparatie, rulment sarcina amortizor Marire poza

Set reparatie, rulment sarcina amortizor

OEM: 11974
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Articol extins/Info extins 2
cu rulment cu bile
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Greutate (în kg)
3,6
Incarcare date...
Metalcaucho
CAUTEX
CAUTEX
SASIC
SASIC
OEM
BILSTEIN
STELLOX
STELLOX
STELLOX
STELLOX
FIAT
LANCIA
LANCIA
MALÒ
MALÒ
FARE SA
FARE SA
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
MAPCO
MAPCO
MAPCO
MAPCO
UNIGOM
UNIGOM
MEYLE
MEYLE
JP GROUP
JP GROUP
3RG
3RG
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
BIRTH
BIRTH
HUTCHINSON
HUTCHINSON
NK
SWAG
MAXGEAR
MAXGEAR
TOPRAN
CORTECO
CORTECO
CORTECO
CORTECO
SACHS
SACHS
RUVILLE
RUVILLE
TRISCAN
TRISCAN
BOGE
BOGE
FIAT
LANCIA
FIAT
LANCIA
LANCIA
BORG & BECK
BORG & BECK
MOOG
MOOG
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
FIRST LINE
FIRST LINE
GABRIEL
GABRIEL
GABRIEL
GABRIEL
TRW
TRW
TRW
TRW
SNR
SNR
DÜRER
DÜRER
MONROE
MONROE
MONROE
PATRON
PATRON
STC
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.