Rulment sarcina suport arc Marire poza

Rulment sarcina suport arc

OEM: FE09181
Cod webshop: W02622728
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 68.71 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Grosime [mm]
50
Diametru interior [mm]
12,3
Diametru exterior
106
Articol extins/Info extins 2
cu rulment cu bile
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Greutate (în kg)
0,55
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
OEM
Metalcaucho
CAUTEX
MALÒ
LEMFÖRDER
PROFIT
PROFIT
FARE SA
FARE SA
TOPRAN
AUTOMEGA
TOPRAN
MAPCO
CAUTEX
MAPCO
MAPCO
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
FORD
ORIGINAL IMPERIUM
UNIGOM
UNIGOM
KRAFT AUTOMOTIVE
3RG
3RG
SWAG
GSP
GSP
FORD
BIRTH
HUTCHINSON
NK
MEYLE
MEYLE
MAXGEAR
CORTECO
CORTECO
SACHS
RUVILLE
FORD
RUVILLE
TRISCAN
BOGE
SASIC
FEBI BILSTEIN
Magnum Technology
Magnum Technology
BORG & BECK
QUINTON HAZELL
BILSTEIN
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
OPTIMAL
MOOG
FLENNOR
KAWE
FIRST LINE
AUTLOG
GABRIEL
TRW
BILSTEIN
SNR
DÜRER
MONROE
MONROE
PATRON
PATRON
FAI AutoParts
STC
DELPHI
VAICO
JP GROUP
METZGER
JP GROUP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.