Set rulment roata Marire poza

Set rulment roata

OEM: 10-1286
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
puntea spate
Partea de montare
stanga
Partea de montare
dreapta
Latime [mm]
37
Diametru interior [mm]
25
Diametru exterior
52
Incarcare date...
SPIDAN
FEBI BILSTEIN
OEM
PEX
CORTECO
CORTECO
A.B.S.
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
HK
IPD
HK
WERTHENBACH
VOLVO
VOLVO
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
NISSAN
NISSAN
NISSAN
KACO
KACO
KACO
KACO
TRIPLE FIVE
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
MS (Motor Service)
AUGROS
AUGROS
AUGROS
HYUNDAI
RUVILLE
RUVILLE
FEBI BILSTEIN
RUVILLE
RUVILLE
DACIA
RENAULT
RENAULT
DACIA
DOYEN
OPTIMAL
FAG
FAG
TIMKEN
NK
sbs
NK
sbs
RENAULT
RENAULT
DACIA
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
CITROËN
PEUGEOT
TIMKEN
RENAULT
RENAULT
TRISCAN
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
DELTA
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
DELPHI
DELPHI
BRT Bearings
CONTITECH
CONTITECH
MOTORCRAFT
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
FAI AutoParts
UNIPART
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS ELPARTS
AL-KO
IRB
IRB
TIMKEN
TIMKEN
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
PROTON
BRT Bearings
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
SNR
SNR
SNR
SNR
MOTAQUIP
MOTAQUIP
SKF
SKF
DELPHI
BLUE PRINT
KAVO PARTS
METZGER
METZGER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.