Rulment roata

Rulment roata

OEM: 20256
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Latime [mm]
115
Greutate (în kg)
6,2
Diametru interior [mm]
68
Diametru exterior
132
Incarcare date...
PETERS
SCANIA
SCANIA
SCANIA
SCANIA
SCANIA
SCANIA
SCANIA
SCANIA
SCANIA
SCANIA
SCANIA
SCANIA
SCANIA
SCANIA
BOSCH
BOSCH
SAMPA
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
WÜRTH
WÜRTH
MONARK
MONARK
SCHLIECKMANN
DIEDERICHS
BREMI
BREMI
ST-TEMPLIN
FA1
DT
MERIT
MERIT
HAGUS
PE Automotive
FA1
PE Automotive
PE Automotive
PE Automotive
FORD
IVECO
SCANIA
FA1
SCANIA
FA1
DIEDERICHS
DAF
FORD
SCANIA
FA1
SCANIA
FORD
SCANIA
FA1
SCANIA
FA1
HITACHI
HITACHI
SCANIA
FA1
HC-PARTS
HC-PARTS
SAURER
FEBI BILSTEIN
SAURER
FEBI BILSTEIN
VAN WEZEL
SCANIA
PE Automotive
FA1
JAEGER
JAEGER
JAEGER
FAG
JAEGER
OEM
AUGROS
KLOKKERHOLM
NOR
BINDER
ST-TEMPLIN
TYC
JOHNS
AUGROS
AUGROS
HERTH+BUSS ELPARTS
HERTH+BUSS ELPARTS
HERTH+BUSS ELPARTS
HERTH+BUSS ELPARTS
HERTH+BUSS ELPARTS
HERTH+BUSS ELPARTS
AUGER
LIEBHERR
LIEBHERR
ALKAR
IHC
JAEGER
JAEGER
FEBI BILSTEIN
HELLA
HELLA
HELLA
IKARUS
SKF
FA1
FIRST LINE
IKARUS
SKF
PRASCO
TIMKEN
TIMKEN
TIMKEN
EQUAL QUALITY
EQUAL QUALITY
TIMKEN
ST-TEMPLIN
ST-TEMPLIN
SKF
IKARUS
SKF
FA1

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.