Rulment roata Marire poza

Rulment roata

OEM: 20221
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Latime [mm]
42,25
Greutate (în kg)
1,817
Diametru interior [mm]
50
Diametru exterior
110
Incarcare date...
SCANIA
SCANIA
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
EVOBUS
SCANIA
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
EVOBUS
MERCEDES-BENZ
EVOBUS
MERCEDES-BENZ
EVOBUS
MERCEDES-BENZ
EVOBUS
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
EVOBUS
VOLVO
DAF
FA1
FIRST LINE
SCANIA
SCHMITZ CARGOBULL
FA1
FIRST LINE
ST-TEMPLIN
ST-TEMPLIN
FA1
FIRST LINE
ST-TEMPLIN
IVECO
DAF
FA1
FIRST LINE
PE Automotive
PE Automotive
PE Automotive
MEYLE
DAF
DAF
DAF
DAF
PE Automotive
FA1
PE Automotive
PE Automotive
FA1
PE Automotive
PE Automotive
FA1
PE Automotive
PE Automotive
FA1
PE Automotive
FA1
PE Automotive
FA1
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
FA1
SAMPA
FIRST LINE
FIRST LINE
FA1
FIRST LINE
RENAULT TRUCKS
GIGANT
ST-TEMPLIN
ST-TEMPLIN
ST-TEMPLIN
ST-TEMPLIN
VOLVO
DAF
FIAT
IVECO
FA1
FIRST LINE
SCANIA
TRAILOR
OEM
PE Automotive
PE Automotive
FIAT
IVECO
LuK
SKF
KOYO
NSK-RHP
NTN
TIMKEN
SKF
FAG
FA1
FIRST LINE
FAG
SKF
FA1
FIRST LINE
SKF
KOYO
PE Automotive
FA1
FIRST LINE
NTN
SNR
FA1
FIRST LINE
DT
DT
NTN
DT
DAF
FA1
AUGER
DAF
FA1
DAF
KÄSSBOHRER
DAF
FEBI BILSTEIN
FA1
FEBI BILSTEIN
FA1
IVECO
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
ROCKWELL
FA1
ROCKWELL
FA1
MERITOR
ROCKWELL
RUBERY-OWEN
FA1
MERITOR
ROCKWELL
RUBERY-OWEN
FA1
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
FIRST LINE
FIRST LINE
TRIPLE FIVE
NACHI
SNR
NSK-RHP
MERCEDES-BENZ
TIMKEN
SKF
SKF
SKF
SKF
SKF
SKF

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.