Set rulment roata Marire poza

Set rulment roata

OEM: ADN18366
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
Axa spate ambele parti
Greutate (în kg)
0,620
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
AUTOKIT
BENDIX
BENDIX
IJS GROUP
IJS GROUP
DIEDERICHS
MEYLE
MEYLE
KOSHIMO
KOSHIMO
A.B.S.
A.B.S.
PROFIT
MAPCO
MAPCO
SPIDAN
SPIDAN
IPD
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
JAPKO
NISSAN
JP GROUP
JP GROUP
ASHIKA
SIDAT
FISPA
SIDAT
FISPA
EUROBRAKE
EUROBRAKE
RUVILLE
RUVILLE
KAMOKA
KAMOKA
DÜRER
AL-KO
DÜRER
TOPRAN
TOPRAN
OPTIMAL
OPTIMAL
ASAM
FAG
FAG
NK
NK
RENAULT
AUTEX
KAGER
KAGER
TRISCAN
TRISCAN
MASTER-SPORT
Automotive Bearings
OEM
DELPHI
DELPHI
BORG & BECK
BORG & BECK
COMLINE
BREDA LORETT
BREDA LORETT
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
FLENNOR
KAWE
FREMAX
BTA
FERSA
FERSA
JAPANPARTS
MGA
BREDA LORETT
BREDA LORETT
KEY PARTS
KEY PARTS
STARLINE
STARLINE
QUINTON HAZELL
MDR
NIPPARTS
NPS
ASHUKI
PATRON
PATRON
BRT Bearings
QUINTON HAZELL
QH Talbros
SNR
SNR
PROCODIS FRANCE
AUTOTEAM
CALIBER
MOOG
MOOG
KM International
AUTLOG
VAICO
SKF
SKF
DENCKERMANN
DENCKERMANN
TREVI AUTOMOTIVE
KAVO PARTS
METZGER
METZGER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.